درباره فولاد گستر حداد کچو

درباره فولاد گستر حداد کچو

کارخانه تولید لوله و پروفیل

شرکت فولاد گستر حداد در سال 1386 در استان اصفهان در زمینی به وسعت 200000 متر مربع تاسیس شد. این گروه صنعتی با هدف تولید انواع محصولات فولادی از جمله لوله و پروفیل پا در عرصه ی صنعت کشور نهاد و بنا به ضرورت، خود را به آزماشگاه های تست کشش، هیدرواستاتیک، آتروسونیک و DNT مجهز و استاندارد های لازم را کسب کرد. همچنین این گروه تولیدی در سال 1393 برای ساخت خطوط تولید، سرویس و نگهداری آن ها اقدام به ثبت شرکت دانش بنیان نمود و در این میان از نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته بهره گرفت.

در حال حاضر فولاد گستر حداد با 35 خط تولید و نواربری با تولید اسمی روزانه 2500 تن انواع لوله و پروفیل و اشتغال بیش از 700 نفر به صورت مستقیم، توانسته در تامین گوشه ای از نیاز صنعتی کشور سهیم باشد.

مزیت های رقابتی

سرعت تولید

با بیش از 35 خط تولید

عرضه محصولات

امکان ارسال محصول به سرتاسر کشور به دلیل مرکزیت کارخانه

تنوع محصولات

کامل ترین سبد تولید لوله و پروفیل در کشور

قیمت

قیمت رقابتی برای جذب مشتری

پیام مدیر عامل

گام‌های استوار در مسیر پیشرفت

همکاران گرامی

در دنیای امروز که رقابت در هر حوزه‌ای روز به روز سخت‌تر می‌شود، تنها سازمان‌هایی می‌توانند به موفقیت پایدار دست پیدا کنند که به طور مداوم در حال بهبود و ارتقای خود باشند. در همین راستا، ما در فولاد گستر حداد بر آن عهدیم که با تمرکز بر توسعه تکنولوژی، کیفیت و رضایتمندی ذینفعان، به تعالی سازمانی دست پیدا کنیم.

کیفیت محصولات و خدمات ما، رمز ماندگاری ما در بازار است. این گروه به ثابت ماندن در استاندارد‌های بین المللی کیفیت و ارائه‌ی محصولات و خدمات با استاندارد‌های بالا تعهد دارد. لذا به طور مداوم در حال بهبود فرایند‌های تولید و ارائه خدمات خود هستیم تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم. همچنین ما در حال برنامه‌ریزی برای توسعه محصولات و خدمات جدید، در کنار قیمت رقابتی هستیم. در این مسیر برای پاسخگویی به تقاضای روز‌افزون مشتریان، گروه در حال افزایش ظرفیت تولید خود است. این امر با استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات و همچنین با افزایش نیروی انسانی متخصص، انجام خواهد شد.

سرمایه‌های انسانی قلب تپنده هر سازمان هستند. ما در تلاشیم تا با جذب و استخدام افراد مستعد، خلاق و متعهد و همچنین با ارائه آموزش‌های لازم  و ایجاد محیط کاری مناسب، زمینه رشد و شکوفایی کارکنان خود را فراهم کنیم.

سخن آخر: 

من به عنوان مدیر عامل گروه فولاد گستر حداد، به تعهد و تلاش همه همکارانم ایمان دارم و معتقدم که در پناه خدا و با اتکا به این تعهد و تلاش، می‌توانیم به اهدافی مذکور دست پیدا کنیم. با اطمینان از ادامه‌ی این مسیر پر‌افتخار، از حمایت و همراهی همیشگی شما سپاسگزاریم.

سید حسن عطایی